۱۳۸۷ آبان ۱۱, شنبه

اطلاعات جدیدی برای بینندگان و شنوندگان برنامه پر طرفدار نوید آزادی با اجرای رضا فاضلی

آن زمان که ستون های یک دین با ضربات میله های پر توان و قدرتمند خرد از هم می پاشد دیر نیست... (نویسنده بلاگ رضا فاضلی پارس)

درودی به پهنای یک ایران دربندی که به زودی خرد آن را آزاد خواهد کرد. درود بر یکایک هم میهنان عزیز ایرانی یی که شش سال تنها با یک موضوع - خرد - تا امروز با نوید آزادی پیش آمدند.
اما امروز بر سر این برنامه چه آمده است؟؟؟
حتما شما هم در این روزها متوجه ناهماهنگی در پخش برنامه های آقای فاضلی - نوید آزادی - شده اید. گویا در تلویزیون پارس اقداماتی در حال انجام شدن است که سدی شود برای پخش تمام برنامه های نوید آزادی...
نفوذ قومی وحشی و البته اسلامی حتا به تلویزیونی با 28 سال سابقه مبارزه واقعا تاسف بار است. نه برای مردم و برخی برنامه سازان، بلکه برای دست اندرکاران اصلی تلویزیون جهانی و 24 ساعته پارس. قیمت ها چقدر پایین آمده است که شخص یا اشخاصی به خاطر آن به ایران پشت (لغت دیگری استفاده نمی کنیم) کنند؟؟؟
بگذارید مساله آنقدرها از سوی ما باز نشود! تنها این را بدانید که امروز در تلویزیون پارس اقداماتی در حال صورت گیری است تا نگذارند برنامه های آقای فاضلی به صورت مرتب و طبق ساعت به روی آنتن برود. و حتا اقداماتی برای حذف صدا و تصویر ایشان (و البته ممکن است پس از ایشان این موضوع متوجه اشخاص دیگری نیز شود!!!) در حال صورت پذیری است.
با تلویزیون پارس از طریق اطلاعاتی که در زیر ارائه شده است تماس بگیرید و البته می دانید با چه شخص (یا اشخاصی) باید صحبت کنید.
(در حال حاضر وبسایت رسمی تلویزیون پارس در دسترس نمی باشد؛ به محض آنکه از در دسترس بودن مجدد آن با خبر شدیم اطلاعات تماس این تلویزیون را به آگاهی تان خواهیم رساند.)
.
درمورد این بلاگ و بروز شدن آن:
متاسفانه مدتی است که نمی توانیم با شما عزیزان به طور کامل در ارتباط باشیم و بلاگ را بروز کنیم. از حدود یک هفته دیگر یا کمتر مجددا در خدمتتان خواهیم بود و به تک تک کامنتها و ایمیلهایتان پاسخ اختصاصی خواهیم داد.
خبر خوش: از این پس تمامی فایلهایی که در این وبلاگ برای شما عزیزان بارگذاری می شوند به درخواست خود شما با فرمت ام پی 3 و با حجمی نسبتا کمتر نسبت به گذشته در بلاگ قرار خواهد گرفت.
دوستدارتان (نویسنده بلاگ رضا فاضلی پارس (آر اف پی) )