۱۳۸۷ آبان ۲۳, پنجشنبه

امروز کتاب ها و فردا فایل های صوتی

مردم همه گویند خدا کیست خدا چیست
گویم تو به خود آی خدا از تو جدا نیست

چون نور خدا در دل ما جایگزین است

ما جمله خدائیم به جز جمله خدا نیست

از بلاگ rezafazeli123

با درود بر شما هم میهنان عزیز به ویژه جوانان امروز ایران، مادران و پدران فرزندان فردای این خاک...

در این پست مجددا وبلاگ ها و وبسایت هایی رو بهتون معرفی میکنیم که شما بتوانید کتابها را به صورت کاملا رایگان و تنها با دو کلیک خرد را به خانه هایتان ببرید + چند نکته در مورد باز نمودن آسان سایت ها و وبلاگ ها و یک خبر خوش دیگر...

اول خبر: با همکاری و هماهنگی دوست عزیزمان مانی (نویسنده بلاگ خمینی... بیمار روانی)

صبح امروز مکالمه ای حدودا دو ساعته بین ما و مدیریت بلاگ خمینی... بیمار روانی، مانی عزیز در استرالیا صورت گرفت. پس از اینکه ما تمام راه های موجود را امتحان نمودیم برای دانلود راحت تر شما ( به خصوص از ایران) به این نتیجه رسیدیم که باید سروری داشته باشیم که محدودیتی برای دانلود (مانند باکس دات نت) و همچنین هیچ مشکل تکنیکی یی (مانند رپیدشیر دات کام) نداشته باشد. مانی عزیز سرور جدیدی را با فرنام چیتا به ما معرفی نمودند که زین پس از آن برای آپلود فایل ها استفاده خواهیم نمود. اگر بلاگ خمینی... بیمار روانی را در ایران فیلتر شده ملاحظه نمودید به اینجا بروید و آدرس جدید را دریافت نمایید.

دوم چند نکته در مورد باز نمودن آسان سایت ها و وبلاگ ها:

1 - ابتدا به یکی از این دو وبلاگ وارد شوید:

http://surfbox.iranblog.com/

http://mpfir.freezoka.com/

در انتهای هر کدام از این دو وبلاگ ایمیلتان را وارد کنید تا هر روز بیش از 200 فیلتر شکن جدید به ایمیلتان ارسال شود. علاوه بر آن می توانید تعداد بسیار زیادی کتاب و ویدیو را در وبلاگ اول بیابید.

2 - اگر آی دی جی میل ندارید حتما بسازید چون راه دوم با استفاده از آی دی های گوگل است.

پس از آنکه آی دی گوگل را ساختید به این صفحه بروید و آی دی و پسوردتان را وارد نمایید. اکنون در نوار سمت چپ گزینه Add Subscription را بزنید و هر آدرس وبلاگی را که در بلاگ اسپات می شناسید و فیلتر است در آنجا وارد نمایید.

مانند همین وبلاگ یا وبلاگ خمینی... بیمار روانی

از این پس هر زمان که این بلاگ ها به روز شوند شما بدون فیلتر می توانید در صفحه گوگل ریدر آنها را بخوانید و فایلهایشان را دانلود نمایید.

3 - استفاده از نرم افزارهای موجود که با یک جستجوی ساده در سایت گوگل، یاهو،ام اس ان و ... می توانید به دست آورید.

اگر نه... ما همینجا سه نرم افزار فیلترشکن را برایتان آماده دانلود داریم. از لینک های زیر دانلود نمایید. با حجم بسیار بسیار پایین.

فيلتر شكن های زير در ايران صددرصد جواب داده است

از وبلاگ خمینی... بیمار روانی

...............................................
خب دوستان و هم میهنان داخل ایران! با این توضیحات دیگر نباید هیچ مشکلی برای دانلود و عبور از فیلترینگ داشته باشید. پس منتظر ننشینید. هر کدام از شما می توانید یک رضا فاضلی باشید. خواندن را آغاز کنید و به دیگران هم اجازه خواندن دهید. کتاب ها و فایل های صوتی یی را که دانلود می کنید حتما بین دوستان خود پخش کنید. حتا می توانید به صورت ناشناس عمل کنید. به روی سی دی و دی وی دی بزنید و هر جا که موقعیت را مناسب می بینید یکی از آن ها را به روی محلی مناسب (روی صندلی اتوبوس، بین روزنامه های صبح، روی کیوسک های تلفن و ...)، هر مکانی که زودتر به دست مردم برسد قرار دهید. شما بهتر می دانید...
..............................................
و در آخر لینک های وبلاگ ها و سایت های دانلود کتاب

و بسیاری از سایت ها و وبلاگ های دیگر که در بخش پیوندهای انتهای همین صفحه مشاهده می کنید.

دوستان عزیز، خرد را تا آنجا که می توانید بپراکنید. همه جا (در چت روم ها، ایمیل ها، سی دی و دی وی دی، کامنت های وبلاگ ها و ...) معرفی کنید هر سایت و وبلاگی را که گام برای پراکندن خرد برمیدارد.
تا فردا با آخرین فایل های نوید آزادی و عقاب ایران...
بدرود و به امید دیدارتان