۱۳۸۷ دی ۳, سه‌شنبه

کتاب زن در دام ادیان ابراهیمی را شما هم بخوانید

درود و صدها درود بر شما

شما با یک پست ویژه روبرو هستید. پستی که می توانید کتاب "زن در دام ادیان ابراهیمی" را به این وسیله هر کدام از شما عزیزان به خانه هایتان ببرید. دکتر مسعود انصاری در دسته بندی ِ کلی، "زن در دام ادیان ابراهیمی" را اینطور فصل بندی کرده اند:

فصل اول: زن در ایران باستان؛ فصل دوم: جایگاه زن در ادیان یهودی و مسیحی؛ فصل سوم: جایگاه زن در خانواده و اجتماع پیش از ظهور محمد و اسلام؛ فصل چهارم: چگونگی ازدواج در شبه جزیره عربستان پیش از اسلام؛ فصل پنجم: پدیده چند زنی در اسلام؛ فصل ششم: جایگاه زن در قرآن و حدیث؛ فصل هفتم: اصول و احکام ازدواج در اسلام؛ فصل هشتم: طلاق در اسلام؛ فصل نهم: مکانیسم نیروی غریزی و جنسی زن در اجتماع بر پایه ادیان ابراهیمی؛ فصل دهم: آمیزش جنسی در اسلام از نگر مفهوم معنوی و مکانیسم عملی؛ فصل یازدهم: مجازات جرائم جنسی زنان در قرآن و حدیث؛ فصل دوازدهم: حجاب، نشانه گویای زن بردگی در اسلام؛ فصل سیزدهم: ختنه زنان، جنایتی برای بازداشتن زن از لذت جنسی؛ فصل چهاردهم: قانون و حکومت در اسلام؛ فصل پانزدهم: رسوب خرافات ویرانگر اسلامی در قوانین و مقررات کشوری که سکیولر شناخته شده است؛ فصل شانزدهم: جنبش بانوان آزادیخواه ایرانی


این کتاب فروش بسیار خوبی در خارج از ایران داشته است. با توجه به اینکه این کتاب نیز همانند بسیاری از کتابهای دیگر به ایران خواهد رسید و چاپ و توزیع خواهد شد با این وجود بهتر است راه کم خطرتری نیز هم میهنان برای دسترسی به کتاب داشته باشند و ما این را با همت کاوه آهنگر میسر نمودیم. همچنین تشکر میکنیم از mamnoe بخاطر انتشار کتابها در یک وبلاگ جدید...
ما باید به هم یاری دهیم. حتا با کپی کردن این مطالب در وبلاگهای مختلف و لینک دادن و معرفی کردنشان کمک بزرگی به مردم ایران کرده ایم.
این کتاب و این کتاب ها را ذخیره کنید و دست به دست حتا برای تولدهای عزیزانتان در بین صدها و هزاران کتاب دیگر در یک سی دی یا دی وی دی هدیه بدهید.
نکته: به دلیل حجم تقریبا بالای این کتاب (حجمی حدود 10 مگابایت) و به دلیل اینکه دریافت آن از طریق اینترنت های خانگی با سرعت عقب مانده ای که مردم در ایران با آن به این شبکه جهانی متصل می شوند تقریبا غیر ممکن است، پیشنهاد می کنیم از طریق کافی نت ها این کتاب را دریافت کنید. متاسفانه به دلیل سوء استفاده برخی افراد، امکان شکستن و نصف کردن کتاب به صورت الکترونیکی وجود ندارد.

زن در دام ادیان ابراهیمی نوشته دکتر مسعود انصاری لینک اول برای دانلود
زن در دام ادیان ابراهیمی نوشته دکتر مسعود انصاری لینک دوم برای دانلود