۱۳۸۷ بهمن ۲۶, شنبه

فایل های ماه ژانویه تکمیل هستند


آگاه شدیم که تعداد بیشتری از کاربران با سرور سایت چیتا مشکل بزرگی پیدا کرده اند که خود ما هم پس از امتحان متوجه این خرابی شدیم. هم اکنون در حال صحبت با مدیر محترم وبلاگ خمینی... بیمار روانی هستیم که هرچه سریعتر این مشکل را به هر نحو ممکن حل کنیم
نویسنده بلاگ رضا فاضلی پارس (RFP)


درود بر شما. بیش از این نمی خواهیم شرمنده شما عزیزان باشیم؛ به سرعت به فایل ها می پردازیم! البته قبل از آن یک توضیح کوچک:
برای اجرای فایل ها باید نرم افزار win rar را بروی کامپیوتر خود نصب کرده باشید و هر برنامه که به دو قسمت تقسیم شده است نیاز دارد تا هر دو فایل زیپ شده وجود داشته باشد تا برنامه پخش شود. پس برنامه متعلق به هر روزی را که مایل به دریافت آن هستید، کامل و هر دو پارت را دانلود نمایید.

...و با سپاس از مدیریت محترم تارنمای رضا فاضلی دات نت که با راه اندازی این تارنما، بسیار زیاد به ما در ادامه فعالیت های وبلاگ کمک نمودند.

........................
........................
.......................
.......................
.......................
........................
........................
...........................
..........................
..........................
..........................
..........................
..........................
............................
..............................
...............................
.............................
............................
...........................
...........................
..........................

آن زمان که ما بودیم، هیچکس نبود و امروز...

به نام خداوند جان و خرد | کزین برتر اندیشه بر نگذرد
امروز به چندین سایت و وبلاگ نگاه می کردم. تنها آنهایی که مربوط به ما یعنی تمام آنهایی که صدای رضا فاضلی را در تمام دنیا به گوش های شنونده می رسانند. و البته به غیر از اونها وبلاگ ها و سایت هایی که پا را فراتر گذاشته اند و کتاب های الکترونیکی را بر روی سرورهای مختلف آپلود و بر روی خروجی های وبلاگ یا سایتشان قرار می دهند. یه خورده فکر کردم؛ یاد چیزی حدود 3 سال پیش میفتم. 14 آگست 2006 که مانی عزیز در کالیفرنیا این کار را کلید زد. آن زمان هیچ وبلاگ و یا سایت دیگری نبود که نامی بدین صورت از رضا فاضلی ببرد. تبلیغات گسترده ای را در سرویس های وبلاگ نویسی دیگر آغاز کرد و چقدر موثر بود آن تبلیغات که امروز همان زحمات شبانه روزی باعث شد در کنار هم باشیم و نام رضا فاضلی را ما نسل جوان ایران بیش از پیش بشناسیم.
پس از او و برای حمایت از رضا فاضلی و بیداری جوانان و نوجوانان امروز ایران، وبلاگ دیگری با نام "اولین شبکه پخش کننده سخنان کامل رضا فاضلی" برخاست و با حمایت های شخص رضا فاضلی و تبلیغ های ایشان بر روی تلویزیون جان گرفت. موفق شد عنوان "کامل" را نصیب خودش کند و با این اقدام، کار را برای کسانی که براحتی نمی توانستند تصاویر ماهواره ای را دریافت کنند آسان نمود بصورتیکه تک تک برنامه های نوید آزادی در قالب فایل های 8 کیلوبایتی در می آورد و سپس بر روی وبلاگ می گذاشت. به تدریج فایل ها به دو بخش تقسیم و زیپ شدند تا یک مشکل دیگر که سرعت اینترنت کم مردم عزیز ایران بود، برطرف شود.
اقدامات شبانه روزی و اصرار برای کار مداوم و بدون توقف با تمام مشکلات، بی توجهی به انواع توهین ها و سعی در نا امید کردنمان، تحمل فشارهای مالی، مقاومت و مقابله با انواع حملات اینترنتی به وبلاگ ها و ایمیل هایمان و مبارزه مداوم با فیلترینگ جمهوری اسلامی کار را پس از 3 سال از آغازش به جایی رساند که امروز:
1 - سه سایت با پسوندهای اصلی دات، نت و ارگ از سوی رضا فاضلی رهبری و جهت دهی می شوند.
2 - وجود ده ها وبلاگی که محبت می کنند و همین صحبت ها را بر روی سروری دیگر در وبلاگهایشان کپی و یا حتا بدون قرار دادن در سرور جدید، عینا به وبلاگها منتقل می کنند.
3 - به وجود آمدن ده ها وبلاگی که اقدام به قرار دادن روزانه، هفتگی و یا ماهیانه حتا یک کتاب الکترونیکی بروی وبلاگهای مختلف می کنند.
4 - رساندن و پخش سی دی و کاست های این سخنرانی ها به دست مردم در ایران
و از همه مهمتر این که این سایت ها و وبلاگ ها روز به روز در حال گسترش است و سپاس که بیشتر صاحبان آن ها به آدرس rfazeli1@gmail.com با ما در ارتباط هستند و از بروز شدنشان ما را نیز آگاه می کنند تا به دیگر یاران آگاهی دهیم.

از تمام یارانی که به ما در حال پیوستن در این راه هستند تشکر می کنیم و دست آنهایی را که بسیار بیشتر خطر می کنند و این سخنرانی ها را در بین مردم در ایران پخش میکنند به گرمی هر چه تمام تر می فشاریم.
امید آن که در این راه که تنها نتیجه اش برای همه مان خردگرا شدن ملت عزیز ایران است، روزی را ببینیم که این امر تحقق می یابد و این دیری نمی پاید.
از همه می خواهیم که همیشه همراه هم باشند و حتما می رسد روزی، مایی که امروز در کنج خانه هایمان در مقابل تصویر رضا فاضلی در هر گوشه دنیا که نشستیم و به او گوش می دهیم، بیرون خواهیم آمد و با یکدیگر سرود پیروزی را فریاد می کنیم و با آن خواهیم رقصید.
"جشن پیروزی چه زیباست..."

شاد، سربلند، پیروز، موفق و سبز باشید
بدرود و پاینده ایران

نویسنده بلاگ رضا فاضلی پارس (RFP)