۱۳۸۸ اردیبهشت ۱, سه‌شنبه

آن چه دگری گفت

هم اکنون ایمیلی را که مدتی بود به دستمان رسیده بود را مجددا و با دقت بیشتر مطالعه کردیم و آن چیزی را که باید می گفتیم، امروز چه بهتر که از زبان دیگری شنیدیم تا یک طرفه قاضی نرفته باشیم. البته حقیقت، حقیقت است و باید گفت، از هر جانبی باشد. آنانکه پدر ما را مورد معامله مالی قرار دادند امروز هم در نبود فیزیکی او دست از سرش بر نمیدارند و امروز هم او را مورد معامله قرار داده اند. دریغا که این مکان، مکانی است که از هر قشری مراجعه کننده دارد و چه خوب است فرهنگ ایرانی را همچون معامله گران ِ فرهنگ به خطر نیندازیم و بهتر بگویم، آن چیزی که لایق بسیاری است را بر زبان نیاوریم تا موجب دل آزرگی سایرین شود.


... چه فروشندگانی هستیم...

لطفا به ایمیلی که به دستمان رسیده است توجه فرمایید:

گلچين روزگار عجب سليقه ای دارد!!

اين نوشته را يکی به عنوان همدردی به سايت رضا فاضلی فرستاده بود.

عجب کوتاه و جانانه نوشته است. عجب سليقه ای روزگار دارد. !!

مرگ کسانی مثل کوروش آريامنش، شهريار شفيق، فريدون فرخزاد منوچهر فرهنگی و رضا فاضلی را انتخاب می کند تا هوشياری وبيداری ايرانيان را بيمه کند و نهضت را روشن نگاه دارد.

همچنين مرگ يک چنين مردان وزنان نمونه ای که ناقوس بيداری را می زند با صدای بلند دست کسانی که تو خالی و تحفه های بی مصرفی هستند را باز می کند.

امروز اگر کسی بايستی ياری مالی بکند شايسته تر از تارنمای خود رضا فاضلی هيچ کس ديگر وهيچ جای ديگر نيست.

کسانی که درتلويزيون ها وراديو های لس آنجلسی نشسته وبا نام رضا فاضلی کاسه گدائی شان را جلوی مردم گرفته اند غلط ترين و کثيف ترين کار را میکنند.

فاضلی هربار درهر برنامه اش می گفت من به پول نيازی ندارم من به پول شما نيازی ندارم، تشويق می کرد کتاب هائی را که به معرض فروش گذاشته است را بخرند و بخوانند او در پی بالا بردن خرد مردم بود نه خالی کردن جيب مردم و بسياری هم به عنوان Donation از ده دلار و تا صدها دلار به او کمک مالی بلاعوض می کردند.

اگر امروز کسی بايستی کمکی بکند دادن کمک مالی به سايت رضا فاضلی است نه هيچ کس ديگر بنام فاضلی.

فاضلی خودش هرگز از کسی درخواست پول نکرد کسانی که با نام او آنهم پس از مرگش ميخواهند جيب خودشان را پر کنند کثيف ترين کار و توهين آميز ترين کار را به خانواده و بازماندگان رضا فاضلی می کنند.

اينها بدون هم آهنگی با خانواده رضا فاضلی بنام رضا فاضلی پول جمع می کنند اين پول ها را کجا جمع می کنند ميخواهند به چه مصرفی برسانند... آيا اين همان «مرده خوری» نيست که آخوند 1400 سال است رواج داده است؟؟

چرا نمی گوئيد اين پول ها را به سايت خود فاضلی که در اختيار و در کنترل همسر و دختر و برادر رضا فاضلی است واريز کنند و شماره حساب های خودتان را می دهيد... ؟؟

با شکايت گر نکته دان عشقی، خوش بشنوی،

بی مزد و منت بود ياری که در حق رضا فاضلی و در زنده بودن و پس از مرگش روا داشته ام.

ای آفتاب خوبان می جوشد درونم،

هيهات

روز بيداری

هيهات صبح هوشياری.

ح-ک

آنچه همه گفتند و نوشتند

زان پیش که بر سرت شبیخون آرند
فرمای که تا باده گلگون آرند
تو زر نی ای غافل نادان
که تو را در خاک نهند و باز بیرون آرند

بسیاری گفتند و نوشتند؛ هم در گفتار و هم در نوشتارشان البته که بسیار دروغ ها هم به هم بافتند، یا از نا آگاهی یا از روی آگاهی. اما رضا فاضلی تمام برنامه هایش را امروز برای شما و ما یادگار گذاشت که اگر روزی هرکسی آمد و گفت آنچه او گفته است، معنی اش آن چیزی که من میگویم، بر دهان او بکوبیم و بگوییم این حکایت، حکایت قرآن نیست که برایش تفسیر بیاورند که البته آن هایی هم که قرآن را تفسیر میکنند بر این باورند که الله و محمد نمی فهمیدند و غلط کردند حرف مفت زدند. این مطلبی که ما میگوییم درست است؛ بله، این کتاب تفسیـــــــــــــــــــــر دارد.
برای گفته شده های رضا فاضلی، تفسیر نیافرینید. رضا فاضلی هیچ گاه نمی خواست به ایران بازگردد! رضا فاضلی به آنچیزی که میخواست رسیده بود، او به غنا رسیده بود. بحث بر سر این صحبت ها نیست و دعواها نباید اکنون سر بگیرد. یک چیز مبراست و آن شش هزار ساعت صدا و تصویر از اوست پس نیازی نیست تا رضا فاضلی از زبان دیگران شناخته شود. این مطلب هم برای آن دسته گفته شد که خودشان را در روبروی دوربین ها خراب نکنند چون رضا فاضلی را میلیون ها ایرانی می شناختند و اکنون اگر چیز دیگری از زبان هر سازمان و حزب و برنامه سازی بشنوند... خب خودشان را خراب کرده اند.
مقصود هیچ شخص یا گروهی خاص نیست و در عین حال مقصود تمام آنهایی است که حتا وی را پس از مرگ نیز راحت نمیگذارند. البته که او برای همیشه آرمیده است...
نویسنده وبلاگ رضا فاضلی پارس (RFP)

به استحضار عزیزان می رسانیم تمام آنچه در این ایام ماتم زاده در سوگ مهربان یارمان به تحریر آمده است را برایتان در یک مجموعه گردآوری نمودیم. امید است اینگونه نوشتار و این گونه گفتار تنها برای مدتی پا برجای بماند و آن چیزی که لازم است بر رویش تمرکز و تامل کرد یعنی صحبت های آن نازنین مورد توجه امروز و فردا قرار گیرد و همینطور نیز خواهد شد.