۱۳۹۱ آبان ۲۵, پنجشنبه

سه خبر بسیار مهم


هم میهنان عزیز
توجه بفرمایید
پس از مدت ها سه خبر بسیار بسیار مهم برای شما داریم.
دو خبر را به اطلاع شما می رسانیم و خبر سوم را در کمتر از یک ماه آتی به اطلاعتان می رسانیم.
و اما خبر اول:
مفتخریم به اطلاع به خصوص هم میهنان عزیز در داخل کشور برسانیم که پیش فروش کتاب "بازمانده" نوشته استاد رضا فاضلی و بانو همیلتون (نویسنده دوم کتاب) برای اولین بار توسط شبکه گستردۀ رضا فاضلی بر روی فیس بوک و وبسایت ایشان (که به زودی راه اندازی می شود) آغاز شده است.
لازم به ذکر است بدانید که این کتاب در سال 2002 چاپ شده است و در حال حاضر هیچ نسخه ای نه به صورت اینترنتی و نه به صورت چاپی موجود نیست.
خبر دوم: ترجمۀ کتاب "بازمانده" نوشته استاد رضا فاضلی توسط همین گروه گسترده در دست تهیه است و به زودی در دست همگان قرار خواهد گرفت.

لازم به ذکر است که این دو کتاب (کتاب اصلی و ترجمۀ آن) برای فروش قرار داده خواهد شد. قیمت کتاب اصلی (به زبان انگلیسی) برای خارج از کشور 20 دلار و قیمت کتاب ترجمه شده 50 دلار برای خارج از کشور خواهد بود.
همچنین برای هم میهنان ساکن در تمام نقاط ایران قیمت کتاب اصلی (به زبان انگلیسی) 5 هزار تومان و کتاب ترجمه شده 15 هزار تومان ایران است.
هم میهنان عزیز در داخل کشور توجه بفرمایید که مبلغ مورد نظر را به یکی از حساب های بانکی "موسسه خیریه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان- محک" واریز کنید و تصویر فیش بانکی را برای ما به آدرس RezaFazeli2000@gmail.com با سابجکت "خرید کتاب از ایران" برای ما بفرستید. توجه بفرمایید که آدرس ایمیل را اشتباه وارد نکنید.
همچنین توجه بفرمایید حتا اگر به صورت آنلاین پرداخت را انجام می دهید با فشردن کلید Prt Sc بر روی کیبوردتان از صفحه پرداخت شده عکس بگیرید و همان عکس را برای ما بفرستید.
همه این مسائل برای این است که شما هزینه ای را برای کتاب پرداخت کنید و ارزش و قدر کتاب را بدانید وگرنه اگر کسی در ایران هست که توان پرداخت 5 و 15 هزار تومان را هم ندارد در ایمیل برای ما این موضوع را بنویسد، ما کتاب را رایگان برای ایشان ارسال می کنیم.
هم میهنان خارج از کشور نیز در انتظار اعلام آدرس ایمیل پی پل ما بمانند. به زودی آدرس ایمیل پی پل برای پرداخت هزینۀ کتاب اعلام خواهد شد.
همچنین هم میهنان بدانید که کتاب در بهترین کیفیت ممکن تایپ شده برای شما به آدرس ایمیلی که برای ما می فرستید فرستاده خواهد شد.
پیش فروش این کتاب در حال حاضر و به مدت دو ماه تا تاریخ پانزدهم ژانویه 2013 آغاز شده است و همکاران ما در انتظار ایمیل های شما هستند.
همچنین تحویل کتاب به خریداران عزیز بین پانزدهم ژانویه تا پانزدهم فوریه 2013 خواهد بود.
و خبر آخر اینکه...
کمی منتظر بمانید :)

هیچ نظری موجود نیست: