۱۳۸۷ مرداد ۲۹, سه‌شنبه

برنامه سوم تیم عقاب ایران بر روی بلاگ رضا فاضلی پارس

غوغایی کنیم که غصه سرآید...
درود به یکایک شما ایرانیان عزیز در هر گوشه از دنیا به خصوص ایرانیان مقیم ونکوور کانادا و هلند چرا که به گفته سرلشگر روحانی اولین کشورهایی بودند که ایرانیان مقیم آنجا استقبال گسترده ای از این طرح داشتند.
آقایون خانوما (صد نفر اعلام شده) خواهشا گورتان را هر چه سریعتر از همین الان از ایران گم کنید. شما لایق کوچکترین احتراماتی نیستید پس همین الان فرار کنید. تاریخ نام شما را در فاضلاب ها خواهد برد اما ممکن است با فرار کردنتان سالم بمانید. همین الان بروید... همین امروز چون فردا دیره خیلی هم دیره....
هم میهنان عزیز امروز سه شنبه 29 مرداد است. در تمام ایران امروز به هیچ بانکی خواهشا مراجعه نکنید. بگذارید مامورین اطلاعاتی گروه عقاب ایران در پایان این روز خبرهای خوشی را برای لس آنجلس ارسال کنند. بگذارید با خوشحالی اطلاعات دهند و بگویند مردم صدایتان را شنیده اند.. امروز بانکها را خالی باید ببینیم. تا فردا که 30 مرداد است و همه به سمت بانک ها خواهیم رفت. امتحانی بدون دردسر و بدون خشونت. آزادی باور کنید نزدیکه. خیلی نزدیکه اگر ما بخواهیم، همه چیز به ما مردم بستگی داره. پس همه با هم امروز بانکهای ایران را خلوت خواهیم داد و فردا تا آنجا که بتوانیم شلوغ خواهیم نمود. هم میهنان عزیز نکته ای دیگر وجود دارد. بسیاری صدای عقاب ایران را شنیده اند. اگر امروز از کنار بانکها رد شدید و آنها را مثل همیشه دیدید شما به داخل نروید؛ اطلاعاتی که کارمندان شریف بانکها به سرلشگر روحانی رسانده اند حکایت از آن دارد که رژیم قصد دارد بسیاری از نیروهای خودی را به داخل بانکها بفرستد تا این طور جلوه کند که مردم به عقاب ایران اهمیت نمیدهند و به کارشان میرسند. امروز بسیاری از عوامل رژیم در بانکها جای خالی مردم را پر خواهند کرد. انها از ما مردم نیستند... آنها از ما نیستند. فردا هم همه به داخل بانکها هجوم خواهیم آورد حتی اگر هیچ کار خاصی در بانکها نداشته باشیم که هم خود متوجه شویم که با همیم و هم عقاب ایران متوجه شود که صدایش به ایران رسیده است.
به امید آزادی که بسیار نزدیکه... همه شاد باشید که امروز روز شادیست.
هموطنی عزیزی کتابهای خردگرایی دیگری را در وبلاگی جدید آپلود نموده اند. این وبلاگ را در آدرس زیر دنبال کنید:
http://arash9992000.blogfa.com/

فایلهای صوتی و تصویری برنامه سوم عقاب ایران را دریافت نمایید.

2 فایل صوتی:

عقاب ایران - سر لشگر خلبان مهدی روحانی - بخش اول:
http://www.box.net/shared/2xbjj781ry
عقاب ایران - سرلشگر خلبان مهدی روحانی - بخش دوم:
http://www.box.net/shared/m4m89qdjno

.........................................................

5 فایل تصویری:
عقاب ایران - سرلشگر مهدی روحانی - فایل تصویری - 1:
http://www.box.net/shared/m4m89qdjno
عقاب ایران - سرلشگر مهدی روحانی - فایل تصویری - 2:
http://www.box.net/shared/sjz4use53p
عقاب ایران - سرلشگر مهدی روحانی - فایل تصویری - 3:
http://www.box.net/shared/ovszcup519
عقاب ایران - سرلشگر مهدی روحانی - فایل تصویری - 4:
http://www.box.net/shared/fusy94iln1
عقاب ایران - سرلشگر مهدی روحانی - فایل تصویری - 5:
http://www.box.net/shared/dahb2xxenp