۱۳۸۸ تیر ۷, یکشنبه

رضا فاضلی بر روی توییتر

به نام خداوند جان و خرد
کزین برتر اندیشه بر نگذرد

با درود بر شما ایرانیان، شما همدلان و شما عاشقانی که باری دگر شوری آفریدید که یقینا آتش فروزنده را شعله ور تر ساخت. همیشه پس از شب، صبح و پس اشک های مداوم، خنده بر لب می آید. همیشه شب نمی ماند و همیشه اشک جاری نمیشود چون ما تغییر را خواهانیم. این تغییر، تنها به تغییر رژیم ختم نمیشود و یا وقتی از آزادی می گوییم، گمان دقیقا به آن صورتی نیست که برخی دوستان بر زبان می آورند و احساسات پاکشان را با دیگر مسائل در هم می آمیزند. تغییر و آزادی، ریشه ای باید باشد و آنروز که ما به آزادی فکر کردیم و آزادی را در عمق وجودمان تصور کردیم، آزادیم و این همچنان در حال تکامل است. کاملا مبراست که عمر این رژیم به چهارسال آتی نخواهد کشید و بزودی در چاه کثیف تاریخ سقوط خواهد کرد و یا در گردابی از لجنزار که کارکترهای منفی تاریخ به آن پیوستند فرو خواهد رفت. اما آن چیزی که مهم است به دست آوریم، آزادی به معنای حقیقی و تغییر در وجود خودمان است.

فکر کردیم رضا فاضلی نازنین، پدر بزرگمان را در توییتر هم اضافه کنیم و با نام و یاد او میکروبلاگینگ هم راه اندازی شود. چنین شد که در شبکه توییتر، یک اکانت با نام این عزیز ایجاد نمودیم تا به صورت کوتاه نویسی هم با شما باشیم و نزدیک تر به شما
رضا فاضلی را می توانید از لینک زیر در توییتر بیایید:
http://twitter.com/rezafazeli

۲ نظر:

ناشناس گفت...

reza fazeli pedare man va tamamie javanane joda shode az bande jahalat ast.hamishe zende va dar ghalbe tarikhe iran zamin mideakhshad.

ناشناس گفت...

کلیه ویدیوهای تصوری استادرضافاضلی رو کامل میخواهم گیجم کجا پیداکنم