۱۳۸۷ مهر ۱, دوشنبه

سرور جدید برای بلاگ رضا فاضلی پارس دات بلاگ اسپات دات کام

به نام خداوند جان و خرد کزین برتر اندیشه بر نگذرد
و بیل گیتس اینترنت را آفرید ... D:
درود بر شما هم وطنان خوب و نازنین و دوست داشتنی
چه کنیم از دست دانلودهای بی امان شما که نمی گذارید جوهر فایل تازه آپلود شده خشک شود و بعد استفاده کنید. از 5 روز پیش ایمیل های زیادی آمد که فایلها دانلود نمی شوند. چک کردیم و دیدیم بالای ده گیگابایت در ظرف تنها 15 روز از بلاگ دانلود شده (یا خیلی بیشتر چون ایمیلها از 5 روز پیش سرازیر شدند) که سایت باکس دات نت بالای ده گیگابایت را پاسخگو نیست و باید صبر نمود تا اول ماه دیگر (یعنی حدود 8 روز دیگر برای این ماه) تا دوباره 10 گیگابایت شارژ شود. اما دیدیم اینطور که نمی شود. تصمیم گرفتیم مجددا سرور بلاگ را تغییر دهیم و به سرور Adriva رو آوردیم. اولین فایل از این سرور را دانلود نمایید و نظراتتان را راجع به سرور جدید در کامنت ها اعلام کنید یا به آدرس rfazeli1@gmail.com ایمیل بزنید.
احمدی نژاد : تردید نکنید؛ اسلام به زودی تمام دنیا را فتح خواهد کرد.

۷ نظر:

ناشناس گفت...

با عرض سلام و خسته نباشید
این بنده حقیر می خواستم چند هاست زیر رو که من چندین ساله که دارم ازشون استفاده می کنم پیشنهاد بدم :

www.rapidshare.com
www.zshare.net
www.persiangig.com
www.firemedia.com

موفق و پیروز باشید

به امید پیروزی نور بر تاریکی

ناشناس گفت...

درود
به نظر من شما از 4شیر استفاده کنید بهتر است
برای اینکه مشکلی پیش نیاید چندین اکانت باز کنید و فایل ها را در اکانت های مختلف آپلود کنید تا محدودیت سرور باعث از کار افتادن نشود
به عنوان یک مصرف کننده ترجیح می دهم از باکس استفاده نکنید چون بعضی وقت ها بالا آمدن صفحه بیشتر از دانلود طول می کشد

ناشناس گفت...

با درود
با تشکر از برنامهای مفیدتان .
برنامه کاملان مفید وخوبی است منتظر برنامه های بعدی شما نیز هستیم.
موفق و پیروز باشید.

ناشناس گفت...

با درود
با تشکر از برنامهای مفیدتان .
برنامه کاملان مفید وخوبی است منتظر برنامه های بعدی شما نیز هستیم.
موفق و پیروز باشید.

ناشناس گفت...

درود بر شما وطن دوستان دور از وطن من همون سرباز 18 ساله هستم میخوام خواهش کنم یه کاری کنید برنامه های اول تا هفتم گروه عقاب رو هم ببرید روی سرور جدید چون نتونستم دانلودشون کنم با سپاس فراوان پشتیبان همیشگی شما.......

ناشناس گفت...

سرباز 18 ساله عزیز:
ما سرور را دوباره به رپیدشیر rapidshare برگرداندیم. برنامه های قبل تر را هم می توانید نهایتا کمتر از یک هفته دیگر که وارد ماه جدید میلادی (اکتبر) می شویم، دریافت نمایید.

ناشناس گفت...

با درود و سپاس فراوان به بزرگ مرد
ایران اقای رضا فاضلی.
اقای فاضلی من از چهار ماه پیش با برنامه شما اشنا شدم , راستش روزهای اولی که نگاه می کردم خیلی می ترسیدم فکر میکردم که شاید معجزه ای باشد و احساس گناه میکردم ولی با خودم فکر کردم دیدم حرفهای که شما میزنید حرفهای بدی نیست و کاملان حسابه .
و هر روز بیشتر مشتاق برنامه های شما میشدم و تا الان که به وسیله شما خودم را از این لجن زار دین و مذهب بیرون کشیدم و همه اینها را مدیون شما هستم.
شما به من زندگی تازه ای بخشیدید.... زنده ام کردید چشمهایم را بازکردید , شما یه چیزی به من دادید و کاری برایم کردید که هیچکس برایم انجام نداد حتی ( پدر و مادرم ) .
اقای فاضلی وبلاگ من http://mct.blogfa.com/ درخدمتتون هستم.
من نهایت سپاس و تشکر را از شما دارم .(شهرام ــ 22 ساله ــ شیراز)
موفق و پیروز باشید.