۱۳۸۷ مهر ۳, چهارشنبه

برنامه دوازدهم عقاب ایران

برنامه دوازدهم گروه نظامی سیاسی عقاب ایران را از لینک های زیر دریافت نمایید.
سرلشگر روحانی - برنامه دوازدهم - برنامه صوتی - 1:
http://rapidshare.com/files/147575420/1st_part_Eagle_of_Iran_prog12__www.REZAFAZELIPARS.blogspot.com_.wma.html
سرلشگر روحانی - برنامه دوازدهم - برنامه صوتی - 2:
http://rapidshare.com/files/147584336/2nd_part_Eagle_of_Iran_prog12__www.REZAFAZELIPARS.blogspot.com_.wma.html
.................................................................

پنج فایل تصویری:
سرلشگر روحانی - برنامه دوازدهم - برنامه تصویری - 1:
http://rapidshare.com/files/147585891/Part1_Eagle_of_IRAN_prog12__www.REZAFAZELIPARS.blogspot.com_.wmv.html
سرلشگر روحانی - برنامه دوازدهم - برنامه تصویری - 2:
http://rapidshare.com/files/147587055/Part2_Eagle_of_IRAN_prog12__www.REZAFAZELIPARS.blogspot.com_.wmv.html
سرلشگر روحانی - برنامه دوازدهم - برنامه تصویری - 3:
http://rapidshare.com/files/147588348/Part3_Eagle_of_Iran_prog12__www.REZAFAZELIPARS.blogspot.com_.wmv.html
سرلشگر روحانی - برنامه دوازدهم - برنامه تصویری - 4:
http://rapidshare.com/files/147590678/Part4_Eagle_of_IRAN_prog12__www.REZAFAZELIPARS.blogspot.com_.wmv.html
سرلشگر روحانی - برنامه دوازدهم - برنامه تصویری - 5:
http://rapidshare.com/files/147591771/Part5_Eagle_of_IRAN_prog12__www.REZAFAZELIPARS.blogspot.com_.wmv.html

۴ نظر:

ناشناس گفت...

سلام به شما ایرانی اصیل میخواستم از شما نهایت سپاس گزاری رو داشته باشم که اینهمه برای آزادی ایران در تلاشید مشکل فایل های جدید حل شده من منتظرم فایل های قبلی دوباره قابل دانلود بشن تا همه ی فایل ها رو از برنامه ی اول تا آخرین برنامه ی آپلود شده روی سی دی بزنم و ازشون به تعداد بالا تکثیر کنم و پخش کنم سی دی ها رو تا چند روز دیگر هم چند تا عکس از ایران براتون میفرستم کع توی تلوزیون نشون بدید که مردم فکر نکنن که توی ایران هیچ کس شما رو نمیشناسه و از فعالیت دلسرد نشوند در ضمن میخواهم این خواهش رو بکنم که بازم طاقت بیارید و توی تلوزیون برنامه ها رو ادامه بدید ول نکنید مردم هنوز یکسری هاشون شما رو نمیشناسن یا هنوز اعتماد پیدا نکردند یکم طول میکشه من و دوستام قول میدیم تا چند وقت دیگه یکی از محله های تعران رو بطور کامل ساپورت کنیم و اگر اینطور بشه کل تهران فورا میفهمن چون تعداد بیشتری فعالیت رو شروع میکنن و ما هم ادامه میدیم تا کل ایران بفهمن فقط وسط کار ول نکنید چون چشم امید ما به شماست و همه ی زحمتهای ما به باد میره و سر خورده میشیم مخصوصا من چون همه ی دوستام رو من کشوندم داخل این مبارزه و محاربه ی بزرگ در ضمن منم دارم چند تا وبلاگ درست میکنم برای رسوندن فابل ها به مردم از طریق اونها که وقتی آماده شد بهتون آدرس رو میدم آقای فاضلی فایل هایی رو هم که در مورد قرآن گجستک آپلود شده بود از شما همه رو دانلود کردم که بعد از آزادی ایران پخش میکنم چون الان زوده و مردم مسلمان این فایل ها رو ربط میدن به گروه عقاب اونموقع دیگه همه چیز خراب میشه یک خواهش دیگه هم دارم میخوام از فعالیت و کمک مردم از داخل کشور بیشتر از اونی که توی فایل ها گفته میشه بدونم چون برام دلگرمیه الان فکر میکنم دارم تنها کار میکنم اگر میتونید ما مردم فعال داخل کشور رو به هم مرتبط کنید تا بتونیم راحت تر و محکم تر و امن تر به کار ادامه بدیم ممنون اینم ایمیل منه اگه تونستید با ایمیل یک خبر کوچولو بهم بدید خیلی خوشحال میشم
asheghe_crazy66@yahoo.com
با سپاس فراوان سر باز 18 ساله ی وطن

ناشناس گفت...

سلام دوست عزیز من هر کاری میکنم نمیتونم با گروه عقاب ایران تماس بگیرم منظورم تماس تلفنیه خیلی ناراحت شدم وقتی برنامه ی سیزدهم رو دیدم چون آقای روحانی گفتند که تا 15 روز نیستند و توی این مدت یا عملیات کاملا متوقف میشه یا ادامه پیذا میکنه اما الان برای متوقف کردن برنامه خیلی زوده چون هنوز خیلی از مردم نمیدونند من هم هر چی تماس میگیرم موفق نمیشم تو رو خدا بهشون بگید تموم نکنند کار رو ما به اونها نیاز داریم یکم بیشتر وقت بدید من و دوستام داریم هر کاری میکنیم که مردم آماده بشن تا حالا هم خیلی موفق بودیم فقط ایراد اینجاست که مردم تماس تلفنی نمی تونند بگیرند ازتون خواهش میکنم به این زودی نا امید نشید 2 ماه دیگه فرصت بدید کافیه تا بیشتر مردم شما رو بشناسند و همکاری کنند همین آزادی ایران دست شماست ما هم تلاش میکنیم از جون و دل اما الان برای متئفق کردن کار خیلی زوده میدونم مردم زنگ نمیزنند اما خیلی ها هستند که دارن توی ایران همکاری میکنند و شما نمیدونید پس نا امید نشید برنامه رو ادامه بدید ما داریم آماده میشیم تمام خدا نگهدارتون منتظر شما هستیم از طرف ایرانی های وطن دوست

ناشناس گفت...

ناشناس عزیز درود بر شما
با ایمیل این گروه نیز تماس بگیرید
سعی میکنیم پیامتان را به دست گروه عقاب ایران برسانیم
با سپاس

ناشناس گفت...

درود به سرباز 18 ساله وطن که با نام ناشناس برای ما کامنت گذاشتند:
سرباز عزیز و 18 ساله! ما پاسخ کامنت را با کامنت و پاسخ ایمیل را با ایمیل می دهیم. در هر صورت ممنون از کامنتتان... منتظر عکسهاتون هستیم. به نشانی rfazeli1@gmail.com عکسهاتون رو بفرستید.
منتظر عکسهاتون هستیم فقط بسیار مواظب خود و سلامتیتان باشید
با عقاب ایران سعی میکنیم تماس بگیریم. می توانید به این گروه ایمیل هم بفرستید. در هر صورت این یک کار نظامی - سیاسی است و بسیار بر روی آن کار شده است. باید به دست ایرانیان داخل ایران، مردم این گروه و این حرکت را بهتر بشناسند. اقدامات همانطور که تیمسار روحانی فرمودند بسیار خوب و غیر عادی پیش می رود اما باید خیلی سریعتر از اینها جلو برود و این به دست مردم، مخصوصا دختران و پسران نوجوان و جوان ما امکان پذیره. منتظرتون هستیم...
با سپاس