۱۳۸۸ اردیبهشت ۱, سه‌شنبه

آنچه همه گفتند و نوشتند

زان پیش که بر سرت شبیخون آرند
فرمای که تا باده گلگون آرند
تو زر نی ای غافل نادان
که تو را در خاک نهند و باز بیرون آرند

بسیاری گفتند و نوشتند؛ هم در گفتار و هم در نوشتارشان البته که بسیار دروغ ها هم به هم بافتند، یا از نا آگاهی یا از روی آگاهی. اما رضا فاضلی تمام برنامه هایش را امروز برای شما و ما یادگار گذاشت که اگر روزی هرکسی آمد و گفت آنچه او گفته است، معنی اش آن چیزی که من میگویم، بر دهان او بکوبیم و بگوییم این حکایت، حکایت قرآن نیست که برایش تفسیر بیاورند که البته آن هایی هم که قرآن را تفسیر میکنند بر این باورند که الله و محمد نمی فهمیدند و غلط کردند حرف مفت زدند. این مطلبی که ما میگوییم درست است؛ بله، این کتاب تفسیـــــــــــــــــــــر دارد.
برای گفته شده های رضا فاضلی، تفسیر نیافرینید. رضا فاضلی هیچ گاه نمی خواست به ایران بازگردد! رضا فاضلی به آنچیزی که میخواست رسیده بود، او به غنا رسیده بود. بحث بر سر این صحبت ها نیست و دعواها نباید اکنون سر بگیرد. یک چیز مبراست و آن شش هزار ساعت صدا و تصویر از اوست پس نیازی نیست تا رضا فاضلی از زبان دیگران شناخته شود. این مطلب هم برای آن دسته گفته شد که خودشان را در روبروی دوربین ها خراب نکنند چون رضا فاضلی را میلیون ها ایرانی می شناختند و اکنون اگر چیز دیگری از زبان هر سازمان و حزب و برنامه سازی بشنوند... خب خودشان را خراب کرده اند.
مقصود هیچ شخص یا گروهی خاص نیست و در عین حال مقصود تمام آنهایی است که حتا وی را پس از مرگ نیز راحت نمیگذارند. البته که او برای همیشه آرمیده است...
نویسنده وبلاگ رضا فاضلی پارس (RFP)

به استحضار عزیزان می رسانیم تمام آنچه در این ایام ماتم زاده در سوگ مهربان یارمان به تحریر آمده است را برایتان در یک مجموعه گردآوری نمودیم. امید است اینگونه نوشتار و این گونه گفتار تنها برای مدتی پا برجای بماند و آن چیزی که لازم است بر رویش تمرکز و تامل کرد یعنی صحبت های آن نازنین مورد توجه امروز و فردا قرار گیرد و همینطور نیز خواهد شد.

هیچ نظری موجود نیست: